حفظ جوانی و سلامت با نظافت
نوشته شده توسط : امیری

بدن انسان به علت انجام فعالیت های سنگین مانند: نظافت منزل ، نظافت راه پله و محل کار  ، اکسیژن بیشتری مصرف می نماید و این موضوع باعث کاهش عمر انسان و ایجاد بیماری های گوناگون می گردند.

 

ره پاکان

نظافت منزل،نظافت راه پله،

حفظ جوانی با نظافت

بدن انسان به علت انجام فعالیت های سنگین مانند: نظافت منزل ، نظافت راه پله و محل کار ، اکسیژن بیشتری مصرف می نماید و این موضوع باعث کاهش عمر انسان و ایجاد بیماری های گوناگون می گردند.

همچنین عواملی چون استرس، فشارهای عصبی، استشمام مواد شوینده شیمیایی و گرد وغبار ایجاد شده در هنگام نظافت و عوامل دیگر  بدن انسان را در معرض بیماری های متعددی قرار می دهند که ممکن است حتی جان ما را در معرض خطر قرار دهد.

بنابراین افراد جامعه ، چه جوان باشند چه پیر، چه مرد باشند چه زن، چه شاغل باشند چه خانه دار، می بایست شرایطی مناسب برای بالا بردن سلامت و کیفیت طول عمر خود و خانواده خود ایجاد نمایند.

یکی از راه های ایجاد شرایط مناسب برای سلامت خانواده ها و افراد جامعه ، استفاده از شرکت های خدماتی معتبر و باسابقه و متخصص می باشد که بتواند بسیاری از کارهای سنگین مورد نیاز افراد را انجام دهد.

در قرن بیست ویکم به علت صنعتی شدن بسیاری از کشورها ، خانم ها در کنار آقایان مشغول به فعالیت در بیرون از منزل می باشند، این امر باعث آمدن فشارهای فراوان به بانوان در انجام کارهای شان در منزل گردیده است.

استفاده از نیروهای خدماتی راهی عالی برای کاهش فشار واسترس دربانوان شاغل می باشد.

درصد بالایی از بانوان دارای فرزند یا فرزندان کوچکی می باشند ، که رسیدگی به آنها به تنهایی ، تمام وقت مادران را می گیرد و دیگر فرصتی برای نظافت منزل یا نظافت راه پله نمی ماند.

همچنین درصد قابل توجهی از جامعه مادران میانسال یا سالخورده می باشد ، که انجام امور منزل بخصوص نظافت منزل امری سخت و مشکل و در مواردی منع گردیده توسط پزشکان محترم برای این گروه از افراد جامعه می باشد.

موارد بیان گردیده همگی مادر، خواهر یا همسر ما می توانند باشند ، که می بایست راهی برای کاهش استرس و فشارهای ناشی از کارهای سنگین آنان بیابیم ، و آن راه استفاده از پرسنل شرکت های خدماتی می باشد که می توانند باری از روی دوش افراد جامعه بردارند.

قصد نگارش این مطالب صرفا تبلیغ شرکت های خدماتی نمی باشد، باید قبول کنیم که در این زمان که همه ی افراد جامعه در تکاپوهای زندگی ، سخت مشغول اند ، استفاده از پرسنل شرکت های خدماتی همچون دارویی کارساز برای تسکین و درمان درد های بسیاری می باشد.

امروزه فعالیت های بسیاری همچون نظافت منزل ، نظافت راه پله ، نظافت محل کار ، پرستاری از کودک و سالمند ، جابجایی و چیدمان وسایل منزل در هنگام اسباب کشی ، باغبانی ، مبل شویی ، قالی شویی و بسیاری از کارهای دیگر، توسط شرکت های خدماتی ، جهت رفاه و آسایش بیشتر افراد جامعه صورت می پذیرد.

البته منکر این موضوع نیستیم  ،که شرکت های خدماتی اگر نتوانند پرسنل خود را بخوبی آموزش دهند ، نه تنها دردی از مردم دوا نمی کنند بلکه باعث افزایش ناراحتی و اتلاف وقت آنها می گردد.

پرسنل شرکت های خدماتی مجرب چگونه باید باشند؟

پرسنل یک شرکت مجرب می بایست : آموزش دیده ، با اخلاق و صبور ، جوان و ایرانی الاصل ، حرف گوش کن ، رازدار و سالم و صادق باشند و به گونه ای کار نمایند که گویی برای خود و برای خانواده خود کار می نمایند.

تعهدات شرکت مجرب چه می باشند؟

دریافت وجه حتی به کمترین میزان می بایست بعد از رضایت صد در صدی مشتری انجام پذیرد.

قیمت تعیین شده می بایست منصفانه و واقعی و مشخص باشد و درحد امکان پایین و با آفرهای ویژه برای مشتریان ویژه.

شرکت خدماتی مجرب می بایست مشتری را ولی نعمت خود داند تا از دل وجان و با احترام تمام قد در خدمت گذاری حاضر گردد.

وسایلی که شرکت خدماتی در اختیار مشتری قرار می دهد یا برای کار مشتری استفاده می نماید ، می بایست از بهترین و با کیفیت ترین ابزار و مواد باشد.

در دسترس بودن و گوش به زنگ بودن و مهم تر پاسخ گویی به پیشنهادات و انتقادات مشتری اصلی مهم در شناخت شرکت های مجرب خدماتی می باشد.

و در آخر می بایست دغدغه های مشتری دغدغه ی شرکت خدماتی باشد تا بتواند نیاز مشتری را بهتر شناخته و خدمت بهتر و ویژه تری به مشتری ارائه دهد.

شرکت خدمات نظافتی ره پاکان با تلاش و کوشش در انجام تعهدات فوق قصد خدمت رسانی با رضایت صد درصدی مشتریان را داشته ، دارد و خواهد داشت.

 





:: برچسب‌ها: نظافت منزل , نظافت راه پله , شرکت خدماتی , شرکت نظافتی , نظافت منزل شمال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: